Počet záznamů: 1  

Učit (se) příběhem

  1. Autor Hábl, Jan, 1975- (Autor)
    NázevUčit (se) příběhem : Komenského Labyrint a didaktické možnosti narativní alegorie / Jan Hábl
    VydáníVyd. 1.
    Nakl.údajeBrno : Host, 2013
    Fyz.popis118 s. ; 21 cm
    ISBN978-80-7294-901-4 189.00 Kč
    EdiceTeoretická knihovna ; sv. 33
    Edice/záhl. Teoretická knihovna
    PoznámkyObsahuje bibliografii a rejstřík
    Poznámka o jazykuAnglické resumé
    Předmět.hesla Komenský, Jan Amos, 1592-1670. Labyrint světa a ráj srdce
    17. století
    pansofie * pedagogika - Česko - 17. stol. * literárněvědné rozbory
    Forma, žánr studie
    Konspekt82.0 - Literatura (teorie)
    MDT[001:165]:304.9 * 37.01 * 82.09 * (048.8)
    AnotacePříběh má zvláštní moc. Říká se, že pravda oděná do příběhu projde každými dveřmi. To je zřejmé i z věhlasu Komenského díla Labyrint světa a ráj srdce. Komenský napsal mnoho kvalitních spisů, ale žádný nedosáhl takové obliby a didaktické účinnosti jako narativně-alegorický Labyrint. Otázka zní, v čem spočívá kouzlo narativní formy? V čem je jeho formativní síla? Co činí příběh (v tomto případě alegorický) didakticky funkční? Kniha předkládá některéodpovědi. Nejedná se o vyčerpávající pojednání narativu jako literárního fenoménu, ale spíše o interdisciplinární případovou studii, v níž je literární útvar (Komenského Labyrint) analyzován s didaktickými brýlemi na očích.Pedagogika ví, že příběhy fungují, ale obvykle se neptá proč. Tato studie usiluje o propojení těchto otázek, respektive chce přispět literárními postřehy do pedagogické diskuse ohledně efektivity příběhu jako didaktického prostředku.
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.1, z toho volných 1
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 317416Půjčovna literaturymístní sklad
    Učit (se) příběhem

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.