Počet záznamů: 1  

Aplikace marketingového výzkumu

  1. Autor Bednarčík, Zdeněk, 1949- (Autor)
    NázevAplikace marketingového výzkumu / Zdeněk Bednarčík
    Další korp. Slezská univerzita. Obchodně podnikatelská fakulta
    Vydání1. vyd.
    Nakl.údajeKarviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2012
    Fyz.popis166 s. : il. ; 21 cm
    ISBN978-80-7248-751-6 150.00 Kč
    PoznámkyPopsáno podle 2. dotisku, rok původního vyd. neuveden. 50 výt.
    Obsahuje bibliografii
    Určeno proUrčeno studentům Obchodní podnikatelské fakultě v Karviné
    Předmět.hesla marketingový výzkum
    Forma, žánr učebnice vysokých škol
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT658.8:005.52 * (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.1, z toho volných 1
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 320741Půjčovna literaturymístní sklad
    Aplikace marketingového výzkumu

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.