Počet záznamů: 1  

Dávat a brát

  1. Autor Grant, Adam M., 1981- (Autor)
    NázevDávat a brát : skrytá dynamika úspěchu / Adam Grant ; [překlad Zdeněk Mužík]
    Vydání1. vyd.
    Nakl.údajeBrno : BizBooks, 2014
    Fyz.popis311 s. : il. ; 23 cm
    ISBN978-80-265-0133-6 299.00 Kč
    PoznámkyPřeloženo z angličtiny. Obsahuje rejstřík
    Název origináluGive and take
    Předmět.hesla úspěch - psychologické aspekty * úspěch v podnikání - psychologické aspekty * profesní úspěch * motivace * interpersonální vztahy - psychologické aspekty * sociální sítě - psychologické aspekty
    Forma, žánr populárně-naučné publikace
    Konspekt316.4/.7 - Sociální interakce
    MDT316.625 * 331.101.3 * 17.024.4 * 658:17.024.4 * 316.472.4 * 159 * (0.062)
    AnotaceAdam Grant boří mýtus, že ti dobří vždy skončí poslední, vyhaslí jako sopka a zbití jak psi. Dokazuje, že dárci mají větší pravděpodobnost stát se šampiony. Zajímá vás, jak a proč dárci převládají na vrcholu žebříčku úspěšnosti? Autor knihy vás seznámí s úspěšnými dárci z nejrůznějších oborů, včetně konzultantů, právníků, doktorů, inženýrů, prodejců, spisovatelů, podnikatelů nebo finančních poradců. Úspěšní dárci mají jedinečný přístup k aktivitám ve čtyřech klíčových oblastech: vytváření sítě kontaktů, spolupráci, vyhodnocování a ovlivňování druhých. Zjistíte, jaké jsou PŘÍNOSY DÁVÁNÍ: * jak rozvíjet vztahy s novými známými a posilovat vazby s těmi stávajícími * co je třeba k produktivní spolupráci s kolegy a jak získat jejich respekt * jak hodnotit ostatní, posoudit a rozvíjet talent druhých * objevíte nové strategie prezentování, prodávání, přesvědčování a jednání Dozvíte se, jaká jsou ÚSKALÍ DÁVÁNÍ: * jak se dárci mohou bránit vyhoření a tomu, aby se stali rohožkami agresivnějších lidí * jak se schopní dárci umí vyhnout pádu na dno žebříčku úspěšnosti * jak se realizovat v pomoci ostatním, aniž byste obětovali pracovní úspěchy Zjistíte, že dárci převracejí naruby obvyklý plán nejdřív uspět, a potom teprve pomáhat ostatním, naopak jsou důkazem toho, že ti co nejprve myslí na druhé, mají často později nejlepší vyhlídky na úspěch. úspěch může být nakažlivý, aneb Dárci jsou úspěšní způsobem, který vytváří dominový efekt, zvyšují úspěšnost lidí kolem sebe. proč jsou někteří finanční poradci úspěšní a jiní ne úspěch jednoho nemusí být na úkor druhého Pravá povaha člověka se pozná podle toho, jak se chová k někomu, kdo mu nemůže nijak prospět.
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.1, z toho volných 1
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 323446Půjčovna literaturymístní sklad
    Dávat a brát

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.