Počet záznamů: 1  

Emoce v marketingu

  1. Autor Vysekalová, Jitka, 1941- (Autor)
    NázevEmoce v marketingu : jak oslovit srdce zákazníka / Jitka Vysekalová a kolektiv
    Vydání1. vyd.
    Nakl.údajePraha : Grada, 2014
    Fyz.popis289 s. : il. (převážně barev.), 1 mapa, portréty ; 25 cm
    ISBN978-80-247-4843-6 495.00 Kč
    EdiceExpert
    Edice/záhl. Expert (Grada)
    PoznámkyObsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
    Poznámka o jazykuAnglické resumé
    Předmět.hesla marketing - psychologické aspekty * spotřebitelé * spotřebitelské chování * emoce
    Forma, žánr příručky
    Konspekt366 - Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele
    MDT339.138 * 658.8 * 366 * 366.1 * 159.942 * (035)
    AnotaceEmoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vz
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.1, z toho volných 1
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 323747Půjčovna literaturymístní sklad
    Emoce v marketingu

    Pokud chcete přispět Vašim hodnocením prosím přihlaste se ke svému účtu.

    • Hodnocení5/5
      Bezvadná knížka nejen o marketingu , ale o emocích obecně, hodila by se i pro téma psychologie. Hodně zajímavé teorie.

      , zdroj: Středočeská vědecká knihovna v Kladně


Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.