Počet záznamů: 1  

Internet and its influence on consumer buying behaviour in the Czech Republic

  1. Autor Pilík, Michal, 1978- (Autor)
    NázevInternet and its influence on consumer buying behaviour in the Czech Republic / Michal Pilík
    VydáníVyd. 1.
    Nakl.údajePraha : Linde Praha, 2013
    Fyz.popis122 s. : il., 1 mapa ; 23 cm
    ISBN978-80-7201-936-6 139.00 Kč
    EdiceMonografie
    Edice/záhl. Monografie (Linde)
    PoznámkyObsahuje bibliografii a rejstřík
    Předmět.hesla elektronický obchod - Česko * internetový marketing - Česko * spotřebitelské chování - Česko
    Forma, žánr monografie
    Konspekt366 - Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele
    MDT339:004.738 * 658.8:004.738.5 * 366.1 * (437.3) * (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.angličtina
    Počet ex.1, z toho volných 1
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 326955Půjčovna literaturymístní sklad
    Internet and its influence on consumer buying behaviour in the Czech Republic

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.