Počet záznamů: 1
Základy marketingu
Autor Kaňovská, Lucie, 1979- (Autor) Název Základy marketingu : studijní text pro bakalářské obory / Lucie Kaňovská, David Schüller Další autor Schüller, David, 1978- (Autor) Další korp. Vysoké učení technické v Brně. Podnikatelská fakulta Vydání Vyd. 2., přeprac. Nakl.údaje Brno : Akademické nakladatelství CERM, 2015 Fyz.popis 131 s. : il. ; 30 cm ISBN 978-80-214-5107-0 Kč 120.00 Edice Učební texty vysokých škol Edice/záhl. Učební texty vysokých škol (CERM) Poznámky Nad názvem: Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská Obsahuje bibliografii Předmět.hesla marketing Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 339.138 * 658.8 * (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 0 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 334934 Půjčovna literatury místní sklad vypůjčený (do 04.11.2024)
Počet záznamů: 1