Počet záznamů: 1  

Základy marketingu

  1. Autor Kaňovská, Lucie, 1979- (Autor)
    NázevZáklady marketingu : studijní text pro bakalářské obory / Lucie Kaňovská, David Schüller
    Další autor Schüller, David, 1978- (Autor)
    Další korp. Vysoké učení technické v Brně. Podnikatelská fakulta
    VydáníVyd. 2., přeprac.
    Nakl.údajeBrno : Akademické nakladatelství CERM, 2015
    Fyz.popis131 s. : il. ; 30 cm
    ISBN978-80-214-5107-0 Kč 120.00
    EdiceUčební texty vysokých škol
    Edice/záhl. Učební texty vysokých škol (CERM)
    PoznámkyNad názvem: Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská
    Obsahuje bibliografii
    Předmět.hesla marketing
    Forma, žánr učebnice vysokých škol
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT339.138 * 658.8 * (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.1, z toho volných 0
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 334934Půjčovna literaturymístní skladvypůjčený (do 04.11.2024)
    Základy marketingu

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.