Počet záznamů: 1  

Marketingová komunikace a public relations

  1. NázevMarketingová komunikace a public relations : výklad pojmů a teorie oboru / Jan Halada (ed.)
    Další autor Halada, Jan, 1942- (Editor)
    VydáníPrvní vydání
    Nakl.údajePraha : Univerzita Karlova v Praze, Nakladatelství Karolinum, 2015
    Fyz.popis118 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN978-80-246-3075-5 Kč 160.00
    PoznámkyObsahuje bibliografii
    Předmět.hesla marketingová komunikace * public relations * oborová terminologie
    Forma, žánr terminologické slovníky * výkladové slovníky
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT658.8:316.77 * 659.4 * 81'373.46 * (038.072) * (038)81
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.1, z toho volných 1
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 339033Půjčovna literaturymístní sklad
    Marketingová komunikace a public relations

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.