Počet záznamů: 1  

Sportovní marketing

  1. Autor Kunz, Vilém, 1974- (Autor)
    NázevSportovní marketing : CSR a sponzoring / Vilém Kunz
    VydáníPrvní vydání
    Nakl.údajePraha : Grada Publishing, 2018
    Fyz.popis173 stran : ilustrace ; 24 xcm
    ISBN978-80-271-0560-1 Kč 269.00
    PoznámkyObsahuje bibliografii a rejstřík
    Poznámka o jazykuAnglické resumé
    Předmět.hesla sportovní management * ekonomika sportu * marketing * reklama a propagace * sponzorství
    Forma, žánr monografie
    Konspekt796 - Sport. Hry. Tělesná cvičení
    MDT796.062 * 339.138 * 658.8 * 659.1 * 338.246.027 * (048.8)
    AnotacePublikace se jako první u nás komplexně věnuje možnostem využití principů konceptu společenské odpovědnosti organizací (CSR) v oblasti sportu. Cílem knihy je přiblížit stěžejní proměny profesionálního světa sportu a hlouběji analyzovat jejich dopady na oblast sportovního marketingu.
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.1, z toho volných 0
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 365790Půjčovna literaturymístní skladvypůjčený (do 15.07.2024)
    Sportovní marketing

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.