Počet záznamů: 1  

Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci

  1. Autor Bačuvčík, Radim, 1975- (Autor)
    NázevKreativita a efektivita v marketingové komunikaci / Radim Bačuvčík a kol.
    Další korp. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací (Nakladatel, vydavatel)
    Vydání1. vydání
    Nakl.údajeZlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2016
    Fyz.popis127 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN978-80-87500-83-5 Kč 199.00
    EdiceProtipóly marketingové komunikace
    Edice/záhl. Protipóly marketingové komunikace
    PoznámkyNa obálce nad názvem: Univerzita Tomáše Bati, Fakulta multimediálních komunikací. Na hřbetu označení: VeRBuM 1607
    Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
    Poznámka o jazykuČástečně slovenský text, anglické resumé
    Předmět.hesla marketingová komunikace * reklama a propagace * kreativita * ekonomická efektivnost
    Forma, žánr kolektivní monografie
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT658.8:316.77 * 659.1 * 159.954 * 330.13 * (048.8:082)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština * slovenština
    Počet ex.2, z toho volných 2
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 366796Půjčovna literaturymístní sklad
    J 366796 aPůjčovna literaturymístní sklad
    Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.