Počet záznamů: 1  

Reklama

  1. Autor Vysekalová, Jitka, 1941- (Autor)
    NázevReklama : jak dělat reklamu / Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš
    Další autor Mikeš, Jiří, 1942- (Autor)
    Vydání4., aktualizované a doplněné vydání
    Nakl.údajePraha : Grada, 2018
    Fyz.popis232 stran : ilustrace, grafy ; 24 cm
    ISBN978-80-247-5865-7 Kč 299.00
    PoznámkyObsahuje bibliografii a rejstřík
    Poznámka o jazykuČeské a anglické resumé
    Předmět.hesla reklama a propagace * reklamní strategie * marketingová komunikace
    Forma, žánr příručky
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT659.1 * 659.113 * 658.8:316.77 * (035)
    AnotaceJiž čtvrté vydání je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady. Dozvíte se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný název, jméno produktu a logo nebo jak si vybrat reklamní agenturu.
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.1, z toho volných 1
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 369302Půjčovna literaturymístní sklad
    Reklama

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.