Počet záznamů: 1  

Základy marketingu a marketingové komunikace v sociálním podniku

  1. Autor Koudelková, Petra, 1985- (Autor)
    NázevZáklady marketingu a marketingové komunikace v sociálním podniku / Petra Koudelková
    VydáníVydání I.
    Nakl.údajeJesenice : Ekopress, 2019
    Fyz.popis125 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN978-80-87865-50-7 Kč 190.00
    PoznámkyObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Poznámka o jazykuČeské a anglické resumé
    Předmět.hesla marketing * marketingová komunikace * sociální podniky
    Forma, žánr monografie
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8 * 658.8:316.77 * 334.012.44 * (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.1, z toho volných 1
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 378245Půjčovna literaturymístní sklad
    Základy marketingu a marketingové komunikace v sociálním podniku
    Základy marketingu a marketingové komunikace v sociálním podniku

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.