Počet záznamů: 1
Marketingový výzkum
Autor Tahal, Radek, 1970- (Autor) Název Marketingový výzkum : postupy, metody, trendy / Radek Tahal a kolektiv Vydání 2. vydání Nakl.údaje Praha : Grada Publishing, 2022 Fyz.popis 293 stran : ilustrace ; 25 cm ISBN 978-80-271-3535-6 Kč 489.00 Edice Expert Edice/záhl. Expert (Grada) Poznámky Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Předmět.hesla marketingový výzkum Forma, žánr kolektivní monografie Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8.012.12 * (048.8:082) Anotace Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů, poznáte jednotlivé metody a techniky kvantitativního i kvalitativního výzkumu. Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 0 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 407875 Půjčovna literatury volný výběr 005_Management,účetnictví,reklama vypůjčený (do 07.12.2024)
Počet záznamů: 1