Počet záznamů: 1  

Marketingový výzkum

  1. Autor Tahal, Radek, 1970- (Autor)
    NázevMarketingový výzkum : postupy, metody, trendy / Radek Tahal a kolektiv
    Vydání2. vydání
    Nakl.údajePraha : Grada Publishing, 2022
    Fyz.popis293 stran : ilustrace ; 25 cm
    ISBN978-80-271-3535-6 Kč 489.00
    EdiceExpert
    Edice/záhl. Expert (Grada)
    PoznámkyObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Předmět.hesla marketingový výzkum
    Forma, žánr kolektivní monografie
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8.012.12 * (048.8:082)
    AnotaceNové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů, poznáte jednotlivé metody a techniky kvantitativního i kvalitativního výzkumu.
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.1, z toho volných 0
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 407875Půjčovna literaturyvolný výběr 005_Management,účetnictví,reklamavypůjčený (do 07.12.2024)
    Marketingový výzkum
    Marketingový výzkum

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.