Počet záznamů: 1  

Psychologie reklamy

  1. Autor Vysekalová, Jitka, 1941- (Autor)
    NázevPsychologie reklamy / Jitka Vysekalová a kolektiv
    Vydání5., rozšířené a aktualizované vydání
    Nakl.údajePraha : Grada Publishing, 2023
    Fyz.popis360 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 25 cm
    ISBN978-80-271-3654-4 Kč 549.00
    EdiceExpert
    Edice/záhl. Expert (Grada)
    PoznámkyObsahuje bibliografii a rejstřík
    Poznámka o jazykuČeské a anglické resumé
    Předmět.hesla reklama a propagace * psychologie reklamy * marketingová komunikace
    Forma, žánr kolektivní monografie
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT659.1 * 159.98:659.1 * 658.8:316.77 * (048.8:082)
    AnotacePublikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajících se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy.
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.1, z toho volných 0
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 410745Půjčovna literaturyvolný výběr 005_Management,účetnictví,reklamavypůjčený (do 23.05.2024)
    Psychologie reklamy

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.