Počet záznamů: 1  

Marketingový průzkum

  1. Autor Marcha, Jaroslav, 1910-1972 (Autor)
    NázevMarketingový průzkum ; Marketing a moderní výpočetní techniky / Jaroslav Marcha
    Další autor 1910-1972. Marketingový průzkum
    1910-1972. Marketing a moderní výpočetní techniky
    Další korp. Rapid (firma) (Nakladatel, vydavatel)
    Nakl.údajePraha : Československá obchodní komora, [1965]
    ©1965
    Fyz.popis97 stran ; 20 cm
    EdiceM ; svazek č. 2
    Edice/záhl.M (Československá obchodní komora)
    Poznámky"K tisku připravil a vydal Rapid."--Tiráž. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ!
    Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Předmět.heslaTechnika výpočetní - marketing * Marketing - průzkum marketingový - metody a prostředky * Marketing - technika výpočetní - užití
    MDT380.13:681.14(021)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLDigitalizovaný dokument
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Digitalizované dokumenty
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    Marketingový průzkum

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.