Počet záznamů: 1
Marketingový průzkum
Autor Marcha, Jaroslav, 1910-1972 (Autor) Název Marketingový průzkum ; Marketing a moderní výpočetní techniky / Jaroslav Marcha Další autor 1910-1972. Marketingový průzkum 1910-1972. Marketing a moderní výpočetní techniky Další korp. Rapid (firma) (Nakladatel, vydavatel) Nakl.údaje Praha : Československá obchodní komora, [1965] ©1965 Fyz.popis 97 stran ; 20 cm Edice M ; svazek č. 2 Edice/záhl. M (Československá obchodní komora) Poznámky "K tisku připravil a vydal Rapid."--Tiráž. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ! Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Předmět.hesla Technika výpočetní - marketing * Marketing - průzkum marketingový - metody a prostředky * Marketing - technika výpočetní - užití MDT 380.13:681.14(021) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL Digitalizovaný dokument Vlastník Kladno SVK Druh dok. Digitalizované dokumenty
Počet záznamů: 1