Počet záznamů: 1  

Marketing jako metoda řízení průmyslového podniku a jeho užití v hutním průmyslu

  1. Autor Tomek, Jan, 1932- (Autor)
    NázevMarketing jako metoda řízení průmyslového podniku a jeho užití v hutním průmyslu : (příručka) / J. Tomek, K. Macoun, V. Mašek
    Další autor (Autor)
    (Autor)
    Vydání1. vydání
    Nakl.údajePraha : Technickoekonomický výzkumný ústav hutního průmyslu, 1990
    Fyz.popis121 stran ; 21 cm
    Poznámky1000 výtisků. Dostupné též v digitální podobě v aplikaci Kramerius. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ!
    Obsahuje bibliografii
    Předmět.hesla hutní průmysl * podnikový management * marketingový management
    Forma, žánr příručky
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT669 * 658 * 658.8:005 * (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLDigitalizovaný dokument
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Digitalizované dokumenty
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.