Počet záznamů: 1  

Síla médií a jak ji měřit

  1. NázevSíla médií a jak ji měřit
    Obálkový názevSíla médií -a jak ji měřit
    Nakl.údajePraha : Asociace Public Relations Agentur (APRA), c2000
    Fyz.popis26 s. ; 21 cm
    ISBN80-239-1265-8
    PoznámkyObálkový podnázev: příručka pro klienty, jak hodnotit média. Přeloženo z angličtiny. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ!
    Název origináluPower of the media and how to measure it
    Předmět.hesla masmédia * public relations * mediální obraz * 7 public relations * 7 mass media
    Klíč.slovamediální hodnocení
    Forma, žánr příručky * 7 handbooks and manuals
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT659.3 * 659.4 * 316.776.3 * (035)
    AnotaceBrožura je určena především klientům a jejich poradcům v oblasti public relations (agenturám nebo PR pracovníkům ve firmě) a vznikla jako odpověď na společenskou poptávku po lepším kvantitativním měření efektivnosti PR činnosti. Přestože se jedná pouze o základní uvedení do problematiky, pomáhá publikace vytyčit základní kritéria v oblasti hodnocení médií, a to v tisku, jiných tištěných informačních médiích, televizi, rozhlase a na Internetu.. Metodická příručka pro pracovníky v oboru public relations. Věnuje se hodnocení a ovlivňování obrazu příslušné instituce v médiích.
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLDigitalizovaný dokument
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Digitalizované dokumenty
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.