Počet záznamů: 1
Síla médií a jak ji měřit
Název Síla médií a jak ji měřit Obálkový název Síla médií -a jak ji měřit Nakl.údaje Praha : Asociace Public Relations Agentur (APRA), c2000 Fyz.popis 26 s. ; 21 cm ISBN 80-239-1265-8 Poznámky Obálkový podnázev: příručka pro klienty, jak hodnotit média. Přeloženo z angličtiny. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ! Název originálu Power of the media and how to measure it Předmět.hesla masmédia * public relations * mediální obraz * 7 public relations * 7 mass media Klíč.slova mediální hodnocení Forma, žánr příručky * 7 handbooks and manuals Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 659.3 * 659.4 * 316.776.3 * (035) Anotace Brožura je určena především klientům a jejich poradcům v oblasti public relations (agenturám nebo PR pracovníkům ve firmě) a vznikla jako odpověď na společenskou poptávku po lepším kvantitativním měření efektivnosti PR činnosti. Přestože se jedná pouze o základní uvedení do problematiky, pomáhá publikace vytyčit základní kritéria v oblasti hodnocení médií, a to v tisku, jiných tištěných informačních médiích, televizi, rozhlase a na Internetu.. Metodická příručka pro pracovníky v oboru public relations. Věnuje se hodnocení a ovlivňování obrazu příslušné instituce v médiích. Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL Digitalizovaný dokument Vlastník Kladno SVK Druh dok. Digitalizované dokumenty
Počet záznamů: 1