Počet záznamů: 1  

Jak zjistit skutečnou hodnotu v public relations

  1. Autor Fairchaild, Michael (Autor)
    NázevJak zjistit skutečnou hodnotu v public relations / sestavil a napsal Michael Fairchaild
    Nakl.údajePraha : Asociace Public Relations Agentur (APRA), c1999
    Fyz.popis50 s. ; 21 cm
    ISBN80-239-1264-X
    PoznámkyObálkový podnázev: návod pro určení měřitelných komunikačních cílů. Přeloženo z angličtiny. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ!
    Název origináluHow to get real value from public relations
    Předmět.hesla public relations * masmédia * mediální komunikace * 7 public relations * 7 mass media * 7 media communication
    Klíč.slovamediální hodnocení
    Forma, žánr příručky * 7 handbooks and manuals
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT659.4 * 659.3 * 316.772.4 * (035)
    AnotaceBrožura si klade za cíl motivovat klienty i pracovníky PR za účelem lepšího využívání public relations jako cennějšího komunikačního nástroje. Je zaměřena na určení cílů, které jsou základním východiskem pro účinné zadání pro PR. Měřitelné cíle jsou začleněny do kontextu zadání a je rovněž připojen seznam otázek, které by měly pomoci při jejich sestavování. Jsou zde vysvětleny také některé principy a výzkumné metody používané při účinnosti PR programů, včetně hodnocení dopadu mediální publicity.. Praktický návod, který by měl klientům pomoci získat od svých PR konzultantů ty nejlepší výsledky, ať jde o externí firmy, nebo interní oddělení podniku.
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLDigitalizovaný dokument
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Digitalizované dokumenty
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.