Počet záznamů: 1  

Řízení vztahů se zákazníky a kvality

  1. NázevŘízení vztahů se zákazníky a kvality. Kniha 2, Jak uspokojit potřeby zákazníka / zpracoval programový tým pro Profesionální certifikát v managementu [Charles Edwards ... et al.]
    Část názvuJak uspokojit potřeby zákazníka
    Další autor Edwards, Charles (Autor)
    Nakl.údajePraha : Open University, Czech Republic, 2003
    Fyz.popis93 s. : il. ; 30 cm
    ISBN80-86717-11-9
    PoznámkyPřeklad z angličtiny. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ!
    Obsahuje bibliografii
    Předmět.hesla marketing * řízení vztahů se zákazníky * 7 customer relationship management * 7 marketing
    Forma, žánr učebnice * 7 textbooks
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8 * 658.89.01 * (075)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLDigitalizovaný dokument
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Digitalizované dokumenty
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    Řízení vztahů se zákazníky a kvality

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.