Počet záznamů: 1
Řízení vztahů se zákazníky a kvality
Název Řízení vztahů se zákazníky a kvality. Kniha 2, Jak uspokojit potřeby zákazníka / zpracoval programový tým pro Profesionální certifikát v managementu [Charles Edwards ... et al.] Část názvu Jak uspokojit potřeby zákazníka Další autor Edwards, Charles (Autor) Nakl.údaje Praha : Open University, Czech Republic, 2003 Fyz.popis 93 s. : il. ; 30 cm ISBN 80-86717-11-9 Poznámky Překlad z angličtiny. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ! Obsahuje bibliografii Předmět.hesla marketing * řízení vztahů se zákazníky * 7 customer relationship management * 7 marketing Forma, žánr učebnice * 7 textbooks Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8 * 658.89.01 * (075) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL Digitalizovaný dokument Vlastník Kladno SVK Druh dok. Digitalizované dokumenty
Počet záznamů: 1