Počet záznamů: 1  

Základy marketingu I

  1. Autor Svobodová, Hana, 1956-2011 (Autor)
    NázevZáklady marketingu I : (úvod do problematiky) / Hana Svobodová
    Vydání2. vyd.
    Nakl.údajeOstrava : Vysoká škola báňská - Technická univerzita, 2003
    Fyz.popis81 s. ; 29 cm
    ISBN80-248-0445-X
    Poznámky500 výt.. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ!
    Obsahuje bibliografii
    Určeno proUrčeno pro posluchače 1. ročníku ekonomické fakulty
    Předmět.hesla marketing * 7 marketing
    Forma, žánr učebnice vysokých škol * 7 textbooks (higher)
    Konspekt37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice * 658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8 * (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLDigitalizovaný dokument
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Digitalizované dokumenty
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    Základy marketingu I

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.