Počet záznamů: 1
Základy marketingu I
Autor Svobodová, Hana, 1956-2011 (Autor) Název Základy marketingu I : (úvod do problematiky) / Hana Svobodová Vydání 2. vyd. Nakl.údaje Ostrava : Vysoká škola báňská - Technická univerzita, 2003 Fyz.popis 81 s. ; 29 cm ISBN 80-248-0445-X Poznámky 500 výt.. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ! Obsahuje bibliografii Určeno pro Určeno pro posluchače 1. ročníku ekonomické fakulty Předmět.hesla marketing * 7 marketing Forma, žánr učebnice vysokých škol * 7 textbooks (higher) Konspekt 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice * 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8 * (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL Digitalizovaný dokument Vlastník Kladno SVK Druh dok. Digitalizované dokumenty
Počet záznamů: 1