Počet záznamů: 1  

Marketingová koncepce přepravních služeb

  1. Akce Marketingová koncepce přepravních služeb (2003 : Pardubice, Česko)
    NázevMarketingová koncepce přepravních služeb : mezinárodní seminář, Pardubice 27.11.2003 : sborník příspěvků
    Další korp. Univerzita Pardubice. Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky
    VydáníVyd. 1.
    Nakl.údajePardubice : Univerzita Pardubice, 2003
    Fyz.popis49 s. ; 21 cm
    ISBN80-7194-618-4
    Poznámky20 výt.. Nad názvem: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera, Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky. Část. slovenský text. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ!
    Obsahuje bibliografie
    Určeno proUrčeno pro účastníky semináře
    Předmět.hesla doprava * přeprava zboží * logistika (management) * dopravní management * 7 business logistics * 7 transportation management * 7 transportation * 7 goods transportation
    Forma, žánr sborníky konferencí * 7 proceedings of conferences
    Konspekt656 - Doprava
    MDT656 * 656.025.4 * 005.51 * 656.07 * (062.534)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština * slovenština
    URLDigitalizovaný dokument
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Digitalizované dokumenty
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    Marketingová koncepce přepravních služeb

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.