Počet záznamů: 1  

Marketing

  1. NázevMarketing : pro kombinovanou formu studia / Josef Vaculík ... [et al.]
    Další autor Vaculík, Josef, 1938-2013 (Autor)
    Berka, Aleš, 1981- (Autor)
    Kuběnka, Michal, 1979- (Autor)
    Další korp. Univerzita Pardubice. Ekonomicko-správní fakulta
    VydáníVyd. 1.
    Nakl.údajePardubice : Univerzita Pardubice, 2005
    Fyz.popis2 sv. (108, 113 s.) : il. ; 30 cm
    ISBN80-7194-812-8 Kč 138,00
    80-7194-821-7 Kč 143,00
    Poznámky300 výt.. Autoři 2. dílu: Josef Vaculík, Aleš Berka, Michal Kuběnka. Nad názvem: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ!
    Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
    Určeno pro posluchače kombinovaného studia Fakulty ekonomicko-správní
    Předmět.hesla marketing * 7 marketing
    Forma, žánr učebnice vysokých škol * 7 textbooks (higher)
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT658.8 * 339.138 * (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLDigitalizovaný dokument
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Digitalizované dokumenty
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.