Počet záznamů: 1  

Hodnotový management a marketing malých a středních firem

  1. Autor Dobřický, Josef (Autor)
    NázevHodnotový management a marketing malých a středních firem. I., Základy hodnotového managementu / Josef Dobřický, Vladimír Dostál
    Část názvuZáklady hodnotového managementu
    Další autor Dostál, Vladimír, 1938- (Autor)
    Další korp. Obchodní a hospodářská komora Brno
    Akademie Sting
    VydáníVyd. 1.
    Nakl.údajeBrno : Sting, 2006
    Fyz.popis108 s. : il. ; 30 cm
    ISBN80-86342-52-2
    Poznámky60 výt.. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ!
    Obsahuje bibliografii
    Studijní opora pro kombinovanou formu
    Předmět.hesla hodnotový management * 7 value management
    Forma, žánr učebnice vysokých škol * 7 textbooks (higher)
    Konspekt005 - Management. Řízení * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT005:330.133.1 * (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLDigitalizovaný dokument
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Digitalizované dokumenty
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    Hodnotový management a marketing malých a středních firem

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.