Počet záznamů: 1  

Marketingový management obcí, měst a regionů

  1. Autor Ježek, Jiří, 1969- (Autor)
    NázevMarketingový management obcí, měst a regionů : manuál pro potřeby praxe / Jiří Ježek, Petr Rumpel, Ondřej Slach
    Další autor Rumpel, Petr, 1964- (Autor)
    Slach, Ondřej, 1981- (Autor)
    Nakl.údajeOstrava : Ostravská univerzita v Ostravě, 2007
    Fyz.popis136 s. : il. ; 30 cm
    ISBN978-80-7368-294-1
    PoznámkyTerminologický slovník. 300 výt.. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ!
    Obsahuje bibliografii
    Předmět.hesla teritoriální marketing * regionální rozvoj * marketingový management * 7 regional marketing * 7 regional development * 7 marketing management
    Forma, žánr příručky * případové studie * 7 handbooks and manuals * 7 case studies
    Konspekt332 - Regionální ekonomie, regionální ekonomika
    MDT332.146 * 332.055.2 * 658.8:005 * (035) * (078.7)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLDigitalizovaný dokument
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Digitalizované dokumenty
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    Marketingový management obcí, měst a regionů

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.