Počet záznamů: 1  

Výzkum trhu v německém jazyce

  1. Autor Bártová, Hilda (Autor)
    NázevVýzkum trhu v německém jazyce = Marktforschung in deutscher Sprache / Hilda Bártová, Vladimír Bárta
    Souběžný názevMarktforschung in deutscher Sprache
    Další autor Bárta, Vladimír, 1933- (Autor)
    Další korp. Vysoká škola ekonomická v Praze. Podnikohospodářská fakulta
    VydáníVyd. 2., přeprac.
    Nakl.údajePraha : Oeconomica, 2004
    Fyz.popis215 s. : il. ; 30 cm
    ISBN80-245-0779-X Kč 137,00
    PoznámkyNad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta podnikohospodářská. 100 výt.. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ!
    Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Poznámka o jazykuNěmecký text
    Předmět.hesla marketingový výzkum * němčina * odborné texty * 7 marketing research * 7 German language * 7 professional texts
    Forma, žánr učebnice vysokých škol * 7 textbooks (higher)
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT658.8:005.52 * 811.112.2 * 81'42'373.46 * (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.němčina
    URLDigitalizovaný dokument
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Digitalizované dokumenty
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    Výzkum trhu v německém jazyce

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.