Počet záznamů: 1  

Kulturní aspekty české a evropské reklamy

  1. Autor Světlík, Jaroslav, 1949- (Autor)
    NázevKulturní aspekty české a evropské reklamy = Cultural aspects of Czech and European advertising / Jaroslav Světlík
    Souběžný názevCultural aspects of Czech and European advertising
    Další korp. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
    Nakl.údajeZlín : Univerzita Tomáše Bati, 2005
    Fyz.popis34 s. ; 21 cm
    ISBN80-7318-271-8
    EdiceTeze habilitační práce = Habilitation thesis
    Edice/záhl.Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Teze habilitační práce
    PoznámkySouběžný název edice z rubu tit. s.. 60 výt.. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ!
    Obsahuje bibliografie
    Teze habilitační práce, Obor Management a ekonomika podniku--Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
    Poznámka o jazykuAnglické resumé
    Předmět.hesla reklama a propagace - kulturní aspekty * marketingová komunikace - kulturní aspekty * reklama a propagace - Česko * reklama a propagace - země Evropské unie * marketingová komunikace - Česko * marketingová komunikace - země Evropské unie * 7 advertising - cultural aspects * 7 communication in marketing - cultural aspects * 7 advertising - Czechia * 7 advertising - European Union countries * 7 communication in marketing - Czechia * 7 communication in marketing - European Union countries
    Forma, žánr habilitační práce * teze * 7 habilitation theses * 7 abstracts
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT659.1 * 658.8:316.77 * 316.72/.75 * (437.3) * (4) * (043.5) * (048.3)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLDigitalizovaný dokument
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Digitalizované dokumenty
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    Kulturní aspekty české a evropské reklamy

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.