Počet záznamů: 1  

Základy marketingu pro střední odborné školy

  1. Autor Vysekalová, Jitka, 1941- (Autor)
    NázevZáklady marketingu pro střední odborné školy / Jitka Vysekalová, Pavel Strnad, Jaruše Vydrová
    Obálkový názevZáklady marketingu pro střední školy
    Název na hřbetuZáklady marketingu
    Další autor Strnad, Pavel, 1938-2014 (Autor)
    Vydrová, Jaruše (Autor)
    VydáníDruhé vydání
    Nakl.údajePraha : Fortuna, 1999
    Fyz.popis164 stran : ilustrace (některé barevné) ; 21 cm
    ISBN80-7168-668-9 Kč 83,00
    80-7168-668-9
    PoznámkyV dotisku z roku 2003 je chybně údaj o vydání: První vydání - dotisk, správně má být: Druhé vydání - dotisk; v tiráži též chybně ISBN prvního vydání, správné ISBN druhého vydání je na rubu titulní stránky. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ!
    Obsahuje bibliografii
    Předmět.hesla marketing * 7 marketing
    Forma, žánr učebnice středních škol * 7 textbooks (secondary)
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT658.8 * (075.3)
    AnotaceStředoškolská učebnice obsahuje základní poznatky z oboru marketingu.
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLDigitalizovaný dokument
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Digitalizované dokumenty
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    Základy marketingu pro střední odborné školy

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.