Počet záznamů: 1  

Specifika marketingu luxusních značek

  1. Autor Olšanová, Květa (Autor)
    NázevSpecifika marketingu luxusních značek / Květa Olšanová
    VydáníPrvní vydání
    Nakl.údajePraha : Grada Publishing, 2023
    Fyz.popis163 stran : ilustrace ; 24 cm
    ISBN978-80-271-3921-7 Kč 339.00
    EdiceExpert
    Edice/záhl. Expert (Grada)
    PoznámkyObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Poznámka o jazykuAnglické resumé
    Předmět.hesla marketingový management * řízení značky * luxusní zboží
    Forma, žánr monografie * případové studie
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8:005 * 005:658.626 * 658.62-021.479 * (048.8) * (078.7)
    AnotaceDíky této knize získáte základní přehled o světě luxusních značek, způsobu a specifikách jejich řízení a výzvách, které stejně jako jiná odvětví svět luxusu čekají. V knize jsou použity odkazy na poznatky světově uznávaných autorů i výsledky vlastních výzkumů a případové studie značek.
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.1, z toho volných 0
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 414435Půjčovna literaturyvolný výběr 005_Management,účetnictví,reklamavypůjčený (do 23.05.2024)
    Specifika marketingu luxusních značek

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.