Počet záznamů: 1  

Marketingový výzkum

  1. Autor Malý, Václav
    NázevMarketingový výzkum [elektronický zdroj] : volitelný předmět o rozsahu 2 kredity : učební pomůcka pro magisterské navazující studium oboru Podniková ekonomika a management v distanční formě / autor textu Václav Malý
    Variantní názevMG_412 Marketingový výzkum
    Další korp. Vysoká škola ekonomická v Praze. Podnikohospodářská fakulta
    Nakl.údajePraha : [Oeconomica], 2002
    Fyz.popis1 elektronický optický disk (CD-ROM) : barev. ; 12 cm + 1 příručka (12 s.)
    ISBN80-245-0359-X (příloha)
    PoznámkyNad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta podnikohospodářská. Název z příručky
    Příloha obsahuje bibliografii
    Předmět.hesla marketingový výzkum
    Forma, žánr učebnice vysokých škol * CD-ROM
    MDT658.8.012.12 * (075.8) * (0.034.4)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.1, z toho volných 0, prezenčně 1
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Audiovizuální a elektronické zdroje
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    T 275Všeobecná studovnadepozitářpouze prezenčně
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.