Počet záznamů: 1  

Management kvality služeb v cestovním ruchu

  1. Autor Vajčnerová, Ida, 1967- (Autor)
    NázevManagement kvality služeb v cestovním ruchu : jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků / Ida Rašovská, Kateřina Ryglová
    Další autor Ryglová, Kateřina (Autor)
    VydáníPrvní vydání
    Nakl.údajePraha : Grada Publishing, a.s., 2017
    Fyz.popis186 stran : ilustrace ; 24 cm
    ISBN978-80-247-5021-7 Kč 289.00
    EdiceManažer
    Edice/záhl. Manažer
    PoznámkyObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Poznámka o jazykuČeské a anglické resumé
    Předmět.hesla cestovní ruch * management jakosti
    Forma, žánr příručky
    Konspekt338.3/.4 - Hospodářská a výrobní odvětví
    MDT338.48 * 005.6 * (035)
    AnotaceNa trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu . Prezentuje zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a přináší cenná doporučení pro podnikatelskou praxi. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány.
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.2, z toho volných 1
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 359910Půjčovna literaturymístní sklad
    J 359910 aPůjčovna literaturymístní skladvypůjčený (do 13.05.2024)
    Management kvality služeb v cestovním ruchu

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.