Počet záznamů: 1  

Reklama

  1. Autor Horňák, Pavel, 1953-2023 (Autor)
    NázevReklama : teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie / Pavel Horňák
    Další korp. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací (Jiná role)
    VydáníVydanie druhé, rozšírené a prepracované
    Nakl.údajeZlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2018
    Fyz.popis398 stran : ilustrace (některé barevné), portréty, faksimile ; 24 cm
    ISBN978-80-87500-94-1 Kč 399.00
    PoznámkyNa obálce nad názvem: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
    Obsahuje bibliografii
    Předmět.hesla reklama a propagace * marketingová komunikace
    Forma, žánr monografie
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT659.1 * 658.8:316.77 * (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.slovenština
    Počet ex.1, z toho volných 1
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 363964Půjčovna literaturymístní sklad
    Reklama

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.