Počet záznamů: 1
Žlutá kniha budování značky
Autor Pastier, Michal, 1984- (Autor) Název Žlutá kniha budování značky / Michal Pastier ; český překlad: Rado Ondřejíček Unif.název Žltá kniha budovania značky. Česky Další autor Ondřejíček, Rado, 1977- (Překladatel) Vydání První vydání Nakl.údaje [Praha] : Barecz & Conrad Books, 2024 Fyz.popis 604 stran : ilustrace (některé barevné) ; 24 cm ISBN 978-80-908768-6-6 Kč 990.00 Poznámky Přeloženo ze slovenštiny. Obálkový podnázev: dvanáct fenomenálních principů pro efektivní budování osobní, firemní nebo produktové značky v době chaosu a nepozornosti. Terminologický slovník Obsahuje bibliografické odkazy Předmět.hesla podnikání * identita organizace * obchodní značky * řízení značky * 7 branding Forma, žánr monografie Konspekt 005 - Management. Řízení MDT 658.114 * 005.336 * 658.626 * (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 0, délka fronty rezervací 2 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 423344 Půjčovna literatury volný výběr 005_Management,účetnictví,reklama vypůjčený (do 20.12.2024)
Počet záznamů: 1