Počet záznamů: 1  

Cíle, cesty a nástroje formativního učitele, aneb, Jak naučit žáky myslet, učit se a řešit problémy

  1. Autor Šrámek, Milan, 1962- (Autor)
    NázevCíle, cesty a nástroje formativního učitele, aneb, Jak naučit žáky myslet, učit se a řešit problémy / Milan Šrámek
    Část názvuJak naučit žáky myslet, učit se a řešit problémy
    VydáníVydání: první
    Nakl.údajeZlín : Heuréka CZ, 2024
    Fyz.popis188 stran : ilustrace ; 25 cm
    ISBN978-80-11-05965-1 Kč 390.00
    Předmět.hesla autoregulace učení * učitel a žák * aktivizační metody ve výuce * formativní hodnocení * sebehodnocení žáků
    Forma, žánr metodické příručky
    Konspekt37.09 - Organizace výuky a vzdělávání
    MDT159.953.5:159.923.5 * 37.064.2 * 37.091.313 * 37.091.26-022.332 * 37.091.26 * (072)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 426254Půjčovna literaturyvolný výběr 37_Výchova,vzdělávání
    Cíle, cesty a nástroje formativního učitele, aneb, Jak naučit žáky myslet, učit se a řešit problémy

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.