Počet záznamů: 1  

Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení

  1. Autor Slouka, David, 1970- (Autor)
    NázevVedení a marketing malých zdravotnických zařízení : příručka pro praxi / David Slouka
    Vydání1. vydání
    Nakl.údajePraha : Grada Publishing, 2017
    Fyz.popis144 stran ; 22 cm
    ISBN978-80-271-0469-7 Kč 245.00
    PoznámkyObsahuje bibliografii a rejstřík
    Poznámka o jazykuČeské a anglické resumé
    Předmět.hesla zdravotnický management * zdravotnický marketing * zdravotnická zařízení
    Forma, žánr příručky
    Konspekt614 - Veřejné zdraví a hygiena
    MDT614.2:005 * 614.2:725.5 * 725.5 * 614.2:658.8 * (035)
    AnotacePublikace, která na našem knižním trhu dosud nebyla! Je určena zejména majitelům soukromých zdravotnických zařízení – soukromým lékařům všech odborností, vedoucím lékařům zdravotnických zařízení, studentům MBA, MHA, manažerům ve zdravotnictví.
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.1, z toho volných 0
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 358797Půjčovna literaturymístní skladžád. (do 26.04.2024)
    Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.