Počet záznamů: 1  

Přístup k rozvoji percepčně-motorických funkcí u žáků s lehkým mentálním postižením na základních školách

  1. Autor Viktorin, Jan (Autor)
    NázevPřístup k rozvoji percepčně-motorických funkcí u žáků s lehkým mentálním postižením na základních školách / Jan Viktorin
    VydáníVydání první
    Nakl.údajeOpava : Slezská univerzita v Opavě, Fakulta veřejných politik v Opavě, Ústav pedagogických a psychologických věd, 2020
    Fyz.popis137 stran : barevné ilustrace ; 25 cm
    ISBN978-80-7510-424-3 neprodejné
    Poznámky100 výtisků
    Obsahuje bibliografii a rejstříky
    Poznámka o jazykuČeské a anglické resumé
    Předmět.hesla speciální pedagogika * děti s mentálním postižením * specifické poruchy učení * speciální vzdělávací potřeby * motorické schopnosti * základní školy - Česko * pedagogický výzkum - Česko
    Forma, žánr monografie
    Konspekt376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    MDT376 * 316.344.6-056.36-053.2 * 616.89-008.43 * 37.04 * 796.012.1 * 373.3 * 37.012 * (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.1, z toho volných 1
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 392090Půjčovna literaturymístní sklad
    Přístup k rozvoji percepčně-motorických funkcí u žáků s lehkým mentálním postižením na základních školách
    Přístup k rozvoji percepčně-motorických funkcí u žáků s lehkým mentálním postižením na základních školách

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.