Počet záznamů: 1  

Přístupy a strategie ve vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základních školách hlavního vzdělávacího proudu

  1. Autor Dostalová, Eva (Autor)
    NázevPřístupy a strategie ve vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základních školách hlavního vzdělávacího proudu / Eva Dostálová, Jan Viktorin
    Další autor Viktorin, Jan (Autor)
    VydáníVydání první
    Nakl.údajeOpava : Slezská univerzita v Opavě, Fakulta veřejných politik v Opavě, Ústav pedagogických a psychologických věd, 2020
    Fyz.popis106 stran : ilustrace ; 25 cm
    ISBN978-80-7510-422-9 neprodejné
    Poznámky100 výtisků
    Obsahuje bibliografii a rejstříky
    Poznámka o jazykuČeské a anglické resumé
    Předmět.hesla integrovaná výchova a vzdělávání * specifické poruchy učení * speciální vzdělávací potřeby * speciální pedagogika * základní školy - Česko * pedagogický výzkum - Česko
    Forma, žánr kolektivní monografie
    Konspekt376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    MDT37.043.2 * 616.89-008.43 * 37.04 * 376 * 373.3 * 37.012 * (048.8:082)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.1, z toho volných 0
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 392089Půjčovna literaturymístní skladvypůjčený (do 25.04.2024)
    Přístupy a strategie ve vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základních školách hlavního vzdělávacího proudu
    Přístupy a strategie ve vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základních školách hlavního vzdělávacího proudu

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.