Počet záznamů: 1
Moderní metody a techniky marketingového výzkumu
Autor Kozel, Roman, 1974- (Autor) Název Moderní metody a techniky marketingového výzkumu / Roman Kozel, Lenka Mynářová, Hana Svobodová Další autor Mynářová, Lenka (Autor) Svobodová, Hana, 1956-2011 (Autor) Vydání 1. vyd. Nakl.údaje Praha : Grada, 2011 Fyz.popis 304 s. : il., portréty ; 25 cm ISBN 978-80-247-3527-6 379.00 Kč Edice Expert Edice/záhl. Expert (Grada) Poznámky Obsahuje bibliografii a rejstřík Poznámka o jazyku Anglické resumé Předmět.hesla marketingový výzkum Forma, žánr kolektivní monografie Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8.012.12 * 658.8:005.52 * (048.8:082) Anotace Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe. Seznámíte se s metodikou a technikami provádění marketingového výzkumu, od plánu výzkumu přes sběr, zpracování a analýzu údajů až po interpretaci výsledků. Podrobně poznáte moderní metody kvantitativního a kvalitativního výzkumu včetně dotazování, pozorování a experim Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 3, z toho volných 3 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 301674 Půjčovna literatury místní sklad J 301674 a Půjčovna literatury místní sklad J 301674 b Půjčovna literatury místní sklad
Počet záznamů: 1