Počet záznamů: 1  

Analýza školních vzdělávacích programů jako prostředek kvalitativního rozvoje inkluze na 1. stupni ZŠ

  1. SYS0874164
    LBL
      
    01777nam^a2200493^a^4500
    003
      
    CZ-KlSVK
    005
      
    20220208165034.6
    007
      
    ta
    008
      
    120619s2011^^^^xr^a^^^e------001-0-cze-d
    015
      
    $a cnb002372876
    020
      
    $a 978-80-210-5779-1 (brož.) : $c neprodejné
    035
      
    $a (OCoLC)806199903
    040
      
    $a ABA001 $b cze $d BOA001 $d KLG001
    041
    0-
    $a cze $b eng
    043
      
    $a e-xr---
    072
    -7
    $a 371 $x Školství (organizace) $2 Konspekt $9 22
    080
      
    $a 371.214 $2 MRF
    080
      
    $a 37.043.2 $2 MRF
    080
      
    $a 373.3 $2 MRF
    080
      
    $a (437.3) $2 MRF
    080
      
    $a (047.31) $2 MRF
    100
    1-
    $7 kl_us_auth*0240765 $a Kratochvílová, Jana, $d 1964- $4 aut
    245
    10
    $a Analýza školních vzdělávacích programů jako prostředek kvalitativního rozvoje inkluze na 1. stupni ZŠ / $c Jana Kratochvílová, Jiří Havel, Hana Filová
    250
      
    $a 1. vyd.
    260
      
    $a Brno : $b Masarykova univerzita, $c 2011
    300
      
    $a 97 s. : $b il. ; $c 25 cm
    500
      
    $a Část. tištěno napříč
    500
      
    $a 200 výt.
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    546
      
    $a Anglické resumé
    650
    07
    $7 kl_us_auth*h0007475 $a vzdělávací programy $z Česko $2 czenas
    650
    07
    $7 kl_us_auth*0203446 $a integrovaná výchova a vzdělávání $z Česko $2 czenas
    650
    07
    $7 kl_us_auth*h0002076 $a základní školy $z Česko $2 czenas
    655
    -7
    $7 kl_us_auth*0308223 $a výzkumné studie $2 czenas
    700
    1-
    $7 kl_us_auth*p0109571 $a Havel, Jiří, $d 1968- $4 aut
    700
    1-
    $7 kl_us_auth*p0029958 $a Filová, Hana, $d 1956- $4 aut
    910
      
    $a KLG001

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.