Počet záznamů: 1
Aplikace marketingového výzkumu
Autor Bednarčík, Zdeněk, 1949- (Autor) Název Aplikace marketingového výzkumu / Zdeněk Bednarčík Další korp. Slezská univerzita. Obchodně podnikatelská fakulta Vydání 1. vyd. Nakl.údaje Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2012 Fyz.popis 166 s. : il. ; 21 cm ISBN 978-80-7248-751-6 150.00 Kč Poznámky Popsáno podle 2. dotisku, rok původního vyd. neuveden. 50 výt. Obsahuje bibliografii Určeno pro Určeno studentům Obchodní podnikatelské fakultě v Karviné Předmět.hesla marketingový výzkum Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 658.8:005.52 * (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 320741 Půjčovna literatury místní sklad
Počet záznamů: 1