Počet záznamů: 1
Informační systémy ve vzdělávání
SYS 1118471 LBL 01557nam^a2200457^i^4500 003 CZ-KlSVK 005 20230830044521.1 007 ta 008 160831s2016^^^^xr^a^^^f------000-0-cze-d 015 $a cnb002830383 020 $a 978-80-210-8326-4 $q (brožováno) : $c Kč 270.00 035 $a (OCoLC)965747510 040 $a ABA001 $b cze $d BOA001 $d KLG001 $e rda 041 0-
$a cze $b eng 072 -7
$a 37 $x Výchova a vzdělávání $2 Konspekt $9 22 080 $a 37.09 $2 MRF 080 $a 37.013.2 $2 MRF 080 $a 007+004 $2 MRF 080 $a (048.8) $2 MRF 100 1-
$7 kl_us_auth*0339964 $a Černý, Michal, $d 1987- $4 aut 245 10
$a Informační systémy ve vzdělávání : $b od matrik k sémantickým technologiím a dialogovým systémům pro učení / $c Michal Černý 250 $a Vydání první 264 -1
$a Brno : $b Masarykova univerzita, $c 2016 300 $a 138 stran : $b ilustrace ; $c 24 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 504 $a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy 520 3-
$a Interdisciplinárně pojatá, netradičně řešená publikace nabízí základní myšlenkové východisko pro tvůrce informačních systémů ve vzdělávání. Spojuje témata, která jsou příznačná pro projektování informačních systémů obecně, s tématy vlastními jiným oblastem – legislativa, design služeb, dialogové systémy, umělá inteligence, pedagogika a podobně. Stranou pozornosti naopak stojí technické detaily problematiky. Kvalitní přehledovou monografii ocení především pedagogové či sociální a kognitivní vědci. $c flexibooks 546 $a Anglické resumé 650 07
$7 kl_us_auth*h0002592 $a školství $2 czenas 650 07
$7 kl_us_auth*0259812 $a technologie vzdělávání $2 czenas 650 07
$7 kl_us_auth*h0000424 $a informační systémy $2 czenas 655 -7
$7 kl_us_auth*u0003045 $a monografie $2 czenas 910 $a KLG001
Počet záznamů: 1