Počet záznamů: 1
Jak na digitální marketingovou strategii firmy
Autor Semerádová, Tereza (Autor) Název Jak na digitální marketingovou strategii firmy / Tereza Semerádová, Petr Weinlich, Pavla Švermová, Marián Lamr, Lenka Suková, Ladislava Míková, Michal Dostál Další autor Weinlich, Petr, 1976- (Autor) Švermová, Pavla, 1979- (Autor) Lamr, Marián, 1983- (Autor) Suková, Lenka (Autor) Míková, Ladislava (Autor) Dostál, Michal (Autor) Vydání Vydání 1. Nakl.údaje Liberec : Technická univerzita v Liberci, 2021 Fyz.popis 191 stran : barevné ilustrace ; 23 cm ISBN 978-80-7494-564-9 Kč 222.00 Předmět.hesla internetový marketing * strategický marketing * digitální média Forma, žánr populárně-naučné publikace Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:004.738.5 * 658.8:005.21 * 316.774:004.9 * (0.062) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 0 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 397004 Půjčovna literatury místní sklad vypůjčený (do 29.11.2024)
Počet záznamů: 1