Počet záznamů: 1  

Jak na digitální marketingovou strategii firmy

  1. Autor Semerádová, Tereza (Autor)
    NázevJak na digitální marketingovou strategii firmy / Tereza Semerádová, Petr Weinlich, Pavla Švermová, Marián Lamr, Lenka Suková, Ladislava Míková, Michal Dostál
    Další autor Weinlich, Petr, 1976- (Autor)
    Švermová, Pavla, 1979- (Autor)
    Lamr, Marián, 1983- (Autor)
    Suková, Lenka (Autor)
    Míková, Ladislava (Autor)
    Dostál, Michal (Autor)
    VydáníVydání 1.
    Nakl.údajeLiberec : Technická univerzita v Liberci, 2021
    Fyz.popis191 stran : barevné ilustrace ; 23 cm
    ISBN978-80-7494-564-9 Kč 222.00
    Předmět.hesla internetový marketing * strategický marketing * digitální média
    Forma, žánr populárně-naučné publikace
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8:004.738.5 * 658.8:005.21 * 316.774:004.9 * (0.062)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.1, z toho volných 0
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 397004Půjčovna literaturymístní skladvypůjčený (do 29.11.2024)
    Jak na digitální marketingovou strategii firmy

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.