Počet záznamů: 1  

Moderní retail marketing

  1. Autor Jaderná, Eva (Autor)
    NázevModerní retail marketing / Eva Jaderná, Hana Volfová
    Další autor Volfová, Hana (Autor)
    VydáníPrvní vydání
    Nakl.údajePraha : Grada Publishing, 2021
    Fyz.popis234 stran : ilustrace (některé barevné) ; 25 cm
    ISBN978-80-271-1384-2 Kč 329.00
    PoznámkyObsahuje bibliografii
    Poznámka o jazykuAnglické resumé
    Předmět.hesla marketing * marketingová komunikace * maloobchod * elektronický obchod
    Forma, žánr učebnice
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8 * 658.8:316.77 * 339.37 * 339:004.738 * (075)
    AnotaceDetailní analýza prostředí retail marketingu, klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexní studie, která má teoretický i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu.
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.1, z toho volných 0
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 398758Půjčovna literaturymístní skladvypůjčený (do 26.08.2024)
    Moderní retail marketing

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.