Počet záznamů: 1
Psychologie reklamy
Autor Vysekalová, Jitka, 1941-2024 (Autor) Název Psychologie reklamy / Jitka Vysekalová a kolektiv Vydání 5., rozšířené a aktualizované vydání Nakl.údaje Praha : Grada Publishing, 2023 Fyz.popis 360 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 25 cm ISBN 978-80-271-3654-4 Kč 549.00 Edice Expert Edice/záhl. Expert (Grada) Poznámky Obsahuje bibliografii a rejstřík Poznámka o jazyku České a anglické resumé Předmět.hesla reklama a propagace * psychologie reklamy * marketingová komunikace Forma, žánr kolektivní monografie Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 659.1 * 159.98:659.1 * 658.8:316.77 * (048.8:082) Anotace Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajících se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 410745 Půjčovna literatury volný výběr 005_Management,účetnictví,reklama
Počet záznamů: 1