Počet záznamů: 1
Psychologie reklamy
SYS 1424443 LBL 01742nam^a2200505^i^4500 003 CZ-KlSVK 005 20230830061659.7 007 ta 008 230403s2023^^^^xr^a^^^f------001-0-cze-d 015 $a cnb003510218 020 $a 978-80-271-3654-4 $q (vázáno) : $c Kč 549.00 035 $a (OCoLC)1378695353 040 $a BOA001 $b cze $d KLG001 $e rda 041 0-
$a cze $b cze $b eng 072 -7
$a 659 $x Reklama. Public relations. Média $2 Konspekt $9 4 080 $a 659.1 $2 MRF 080 $a 159.98:659.1 $2 MRF 080 $a 658.8:316.77 $2 MRF 080 $a (048.8:082) $2 MRF 100 1-
$7 kl_us_auth*p0004854 $a Vysekalová, Jitka, $d 1941- $4 aut 245 10
$a Psychologie reklamy / $c Jitka Vysekalová a kolektiv 250 $a 5., rozšířené a aktualizované vydání 264 -1
$a Praha : $b Grada Publishing, $c 2023 300 $a 360 stran : $b ilustrace (převážně barevné) ; $c 25 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 490 1-
$a Expert 504 $a Obsahuje bibliografii a rejstřík 520 3-
$a Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajících se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. $c flexibooks 546 $a České a anglické resumé 650 07
$7 kl_us_auth*h0002095 $a reklama a propagace $2 czenas 650 07
$7 kl_us_auth*h0002263 $a psychologie reklamy $2 czenas 650 07
$7 kl_us_auth*h0004159 $a marketingová komunikace $2 czenas 655 -7
$7 kl_us_auth*0271985 $a kolektivní monografie $2 czenas 830 -0
$7 kl_us_auth*u0000922 $a Expert (Grada) 910 $a KLG001
Počet záznamů: 1