Počet záznamů: 1  

Psychologie reklamy

  1. Vysekalová, Jitka, 1941-

    Psychologie reklamy / Jitka Vysekalová a kolektiv. -- 5., rozšířené a aktualizované vydání. -- Praha : Grada Publishing, 2023. -- 360 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 25 cm. -- (Expert). -- Obsahuje bibliografii a rejstřík. -- Abstrakt: Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajících se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. -- České a anglické resumé. -- ISBN : 978-80-271-3654-4 (vázáno) : Kč 549.00.

    reklama a propagace * psychologie reklamy * marketingová komunikace * kolektivní monografie
    659.1 * 159.98:659.1 * 658.8:316.77 * (048.8:082)
    659 - Reklama. Public relations. Média


Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.