Počet záznamů: 1  

Základy marketingu

  1. Autor Hesková, Marie, 1948- (Autor)
    NázevZáklady marketingu : teorie, řešené příklady a grafická podpora : studijní pomůcka vhodná pro distanční formy studia / Marie Hesková a kol.
    Vydání1. vyd.
    Nakl.údajeV Českých Budějovicích : Jihočeská univerzita, Zemědělská fakulta, 2004
    Fyz.popis94 s. : il. ; 29 cm + 1 CD-ROM
    ISBN80-7040-719-0
    PoznámkyAnglicko-český terminologický a výkladový slovník. 150 výt.. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ!
    Obsahuje bibliografie
    Předmět.hesla marketing * 7 marketing
    Forma, žánr učebnice vysokých škol * 7 textbooks (higher)
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT658.8 * 339.138 * (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLDigitalizovaný dokument
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Digitalizované dokumenty
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    Základy marketingu

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.