Počet záznamů: 1  

Metodologie marketingu vztahů a její postavení v rámci strategického marketingu a řízení vztahů se zákazníkem (CRM) - praktické využití

  1. SYS1546032
    LBL
      
    00000nam^a22^^^^^^a^4500
    003
      
    CZ-KlSVK
    005
      
    20231002161344.8
    008
      
    080911s2007^^^^xr^a^^^f^^^^^^001^0^cze
    015
      
    $a cnb001800810
    020
      
    $a 978-80-7248-451-5 $q (brož.)
    035
      
    $a (nkpdnnt)nkc20081800810
    040
      
    $a ABA001 $b cze $d BOA001 $d OLA001
    041
    0-
    $a cze $a pol $b eng
    043
      
    $a e-xr--- $a e-pl---
    072
    -7
    $a 658 $x Řízení a správa podniku $9 4 $2 Konspekt
    080
      
    $a 005.346 $2 MRF
    080
      
    $a 658.8:005.21 $2 MRF
    080
      
    $a 005.35 $2 MRF
    080
      
    $a (437.3) $2 MRF
    080
      
    $a (438) $2 MRF
    080
      
    $a (048.8) $2 MRF
    080
      
    $a (078.7) $2 MRF
    245
    00
    $a Metodologie marketingu vztahů a její postavení v rámci strategického marketingu a řízení vztahů se zákazníkem (CRM) - praktické využití / $c Halina Starzyczná ... [et al.]
    260
      
    $a V Karviné : $b Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, $c 2007
    300
      
    $a 250 s. : $b il. ; $c 24 cm
    490
    1-
    $a Studia oeconomica : vědecké monografie Slezské univerzity v Opavě, Obchodně podnikatelské fakulty v Karviné
    500
      
    $a 150 výt.
    500
      
    $a DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ!
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    521
    8-
    $a Určeno odborné veřejnosti
    546
      
    $a Část. polský text, anglické resumé
    650
    07
    $a řízení vztahů se zákazníky $7 kl_us_auth*h0007472 $2 czenas
    650
    07
    $a strategický marketing $7 kl_us_auth*h0001989 $2 czenas
    650
    07
    $a společenská odpovědnost firem $7 kl_us_auth*0221570 $2 czenas
    650
    07
    $a řízení vztahů se zákazníky $7 kl_us_auth*h0007472 $z Česko $2 czenas
    650
    07
    $a řízení vztahů se zákazníky $7 kl_us_auth*h0007472 $z Polsko $2 czenas
    650
    09
    $a customer relationship management $2 eczenas
    650
    09
    $a strategic marketing $2 eczenas
    650
    09
    $a corporate social responsibility $2 eczenas
    650
    09
    $a customer relationship management $z Czechia $2 eczenas
    650
    09
    $a customer relationship management $z Poland $2 eczenas
    655
    -7
    $a monografie $7 kl_us_auth*u0003045 $2 czenas
    655
    -7
    $a případové studie $7 kl_us_auth*u0003878 $2 czenas
    655
    -9
    $a monographs $2 eczenas
    655
    -9
    $a case studies $2 eczenas
    700
    1-
    $a Starzyczná, Halina, $d 1956- $7 kl_us_auth*0249295 $4 aut
    810
    2-
    $a Slezská univerzita. $b Obchodně podnikatelská fakulta. $t Studia oeconomica
    856
    41
    $u http://krameriusndk.nkp.cz/search/handle/uuid:7b3785f0-631b-11e3-ae59-005056827e52 $3 DNNTX $x DNNTT $y Digitalizovaný dokument $w sdnnt.nkp.cz:d6c5fb7e7fbf0ba3fc288db503ee079c
    910
      
    $a KLG001

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.