Počet záznamů: 1  

Metodologie marketingu vztahů a její postavení v rámci strategického marketingu a řízení vztahů se zákazníkem (CRM) - praktické využití

  1. Metodologie

    Metodologie marketingu vztahů a její postavení v rámci strategického marketingu a řízení vztahů se zákazníkem (CRM) - praktické využití / Halina Starzyczná ... [et al.]. -- V Karviné : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2007. -- 250 s. : il. ; 24 cm. -- (Studia oeconomica : vědecké monografie Slezské univerzity v Opavě, Obchodně podnikatelské fakulty v Karviné). -- 150 výt.. -- DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ!. -- Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík. -- Určeno odborné veřejnosti. -- Část. polský text, anglické resumé. -- ISBN : 978-80-7248-451-5 (brož.).
    I. Starzyczná, Halina, 1956-


    řízení vztahů se zákazníky * strategický marketing * společenská odpovědnost firem * řízení vztahů se zákazníky - Česko * řízení vztahů se zákazníky - Polsko * customer relationship management * strategic marketing * corporate social responsibility * customer relationship management - Czechia * customer relationship management - Poland * monografie * případové studie * monographs * case studies
    005.346 * 658.8:005.21 * 005.35 * (437.3) * (438) * (048.8) * (078.7)
    658 - Řízení a správa podniku


Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.