Počet záznamů: 1  

Metodologie marketingu vztahů a její postavení v rámci strategického marketingu a řízení vztahů se zákazníkem (CRM) - praktické využití

  1. NázevMetodologie marketingu vztahů a její postavení v rámci strategického marketingu a řízení vztahů se zákazníkem (CRM) - praktické využití / Halina Starzyczná ... [et al.]
    Další autor Starzyczná, Halina, 1956- (Autor)
    Nakl.údajeV Karviné : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2007
    Fyz.popis250 s. : il. ; 24 cm
    ISBN978-80-7248-451-5
    EdiceStudia oeconomica : vědecké monografie Slezské univerzity v Opavě, Obchodně podnikatelské fakulty v Karviné
    Edice/záhl.Slezská univerzita. Obchodně podnikatelská fakulta. Studia oeconomica
    Poznámky150 výt.. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ!
    Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Určeno odborné veřejnosti
    Poznámka o jazykuČást. polský text, anglické resumé
    Předmět.hesla řízení vztahů se zákazníky * strategický marketing * společenská odpovědnost firem * řízení vztahů se zákazníky - Česko * řízení vztahů se zákazníky - Polsko * 7 customer relationship management * 7 strategic marketing * 7 corporate social responsibility * 7 customer relationship management - Czechia * 7 customer relationship management - Poland
    Forma, žánr monografie * případové studie * 7 monographs * 7 case studies
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT005.346 * 658.8:005.21 * 005.35 * (437.3) * (438) * (048.8) * (078.7)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština * polština
    URLDigitalizovaný dokument
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Digitalizované dokumenty
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    Metodologie marketingu vztahů a její postavení v rámci strategického marketingu a řízení vztahů se zákazníkem (CRM) - praktické využití

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.